:format(webp)/nginx/o/2017/10/21/7237235t1hdb4c.jpg)
Politsei- ja piirivalveamet (PPA) ning Riigi Infosüsteemide Ameti (RIA) ühine ID-kaarti uuendama kutsuv reklaamikampaania jõudis ka Eesti-vaenuliku Venemaa telekanali RTR ekraanile.
Politsei- ja piirivalveamet (PPA) ning Riigi Infosüsteemide Ameti (RIA) ühine ID-kaarti uuendama kutsuv reklaamikampaania jõudis ka Eesti-vaenuliku Venemaa telekanali RTR ekraanile.
Kaitsepolitsei aastaraamatutes on RTR leidnud korduvalt äramärkimist kui Eesti riigi suhtes vaenulik telekanal, vahendas rahvusringhäälingu uudisteportaal.
PPA kommunikatsioonibüroo juhataja Kirsti Ruul selgitas, et RIA tellis koostöös PPAga reklaamikampaania, mis oli suunatud nii eesti- kui ka venekeelsele auditooriumile ning kuna uuendada tuli ka elamisloa kaarte, oli venekeelse sihtrühmani jõudmine Ruuli sõnul oluline.
Kui palju Eesti maksumaksja raha täpselt RTRile läks, ei osanud Ruul välja tuua.
Reklaamikampaania kogumaksumus on koos käibemaksuga 85 400 eurot ning RTRi osakaal jääb kogu kampaania eelarvest paari protsendi juurde.