Sotsiaalministeerium tellis reklaamikampaania, mis ärgitab mehi lastega koju jääma, sotsiaalkampaania läheb maksma 99 000 eurot ning kestab 15. detsembrini.
Sotsiaalkampaania «Isad lastega koju» läheb maksma 99 000 eurot (1)
Sotsiaalkampaania «Kasvage koos» kutsub isasid oma lastega rohkem aega veetma, sealhulgas võtma osa vanemapuhkusest, teatas sotsiaalministeerium.
Sotsiaalkampaania kestab tänavatel, teles, raadios, print- ja sotsiaalmeedias kuni 15. detsembrini. Isa- ja vanemapuhkuse kohta on koondatud infot ja kasulikke nõuandeid veebilehele www.papsigakodus.ee
Televisioonis, raadios, sotsiaalmeedias ja tänavatel levivates reklaamides esinevad ja jutustavad oma kooskasvamise loo isad koos oma lastega. Kampaania riigihanke võitis reklaamibüroo LaEcwador ning sõlmitud lepingu maksumus on 99 701,82 eurot ning see sisaldab kõiki kampaania tootmise ja meediapindadega seotud kulusid.
«Loodetavasti võtab riigikogu juba lähinädalatel vastu seadusemuudatused, mis muudavad vanemahüvitise kasutamise paindlikumaks ka isade jaoks ja annavad isadele tulevikus senise 10 päeva asemel terve kuu pikkuse tasustatud isapuhkuse,» ütles sotsiaalkaitseminister Kaia Iva. Ta lisas, et esmatähtis on ennekõike meeste endi soov vanemapuhkusest osa võtta ja naistele turvatunnet pakkuda. «Loodame kampaaniaga inspireerida nii isasid, kes seni ise vanemapuhkusele jäämist kaalunud ei ole kui ka emasid – mehed saavad lastega kodus väga hästi hakkama,» lisas Iva.