Pärast Lääne maavanema otsust kehtestada Haapsalu raudtee teemaplaneering, kantakse raudteetrassi koridori asukoht Lääne-Nigula ja Ridala valla ning Haapsalu linna üldplaneeringusse.
Haapsalu raudtee taastamine liikus sammu võrra edasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
13. oktoobril allkirjastas Lääne maavanem Neeme Suur Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteetrassi teemaplaneeringu kehtestamise korralduse ja sellega on viis aastat kestnud raudtee taastamise planeerimisprotsess jõudnud lõpuni, kirjutab Lääne Elu.
Raudteetrass kavandatakse rajada üherajalise raudteena koos vajalike jaamade, peatuskohtade ja juurdekuuluva toetava raudteetaristuga. Lääne maakonnas on planeeritava raudteetrassi pikkus umbes 49,5 kilomeetrit. Raudteetrass kavandatakse maksimaalses ulatuses olemasolevale raudteetammile selliselt, et see võimaldaks projektkiirust kuni 160 kilomeetrit tunnis.
Teemaplaneeringu alusel koostatakse raudtee ehitusprojekt, mille käigus selgub täpne raudtee lahendus.