Niinimetatud eurokraavid ehk teede ümberehituse käigus kaevatavad kahe-kolme-nelja meetri sügavused ja järsunõlvalised kraavid tekitavad küsimuse, millise tagajärjega võiks olla kasvõi väikese kiiruse juures säärasesse auku vajumine. Seni ekstreemseimal juhul pääses inimene napilt kraavi uppumisest.
Tellijale
Sügavad eurokraavid panevad tee-ehitajad kukalt kratsima (31)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavu on riigile tee-ehituse rekordaasta – korda saab ligi 1800 kilomeetrit teid. Teede äärde kaevatakse aga sageli säärased kraavid, mis ei tekita küsimusi üksnes tavalises autojuhis, vaid ka teedeehitusinsenerides ning ka teid ehitavates töölistes endis.