Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Eesti kiireim juuksur sõidab 650 hobujõulise BMW-ga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kiirendusvõistleja Karoli Simisker oma võimsamaks tuunitud BMW E30-ga.
Kiirendusvõistleja Karoli Simisker oma võimsamaks tuunitud BMW E30-ga. Foto: Toni Läänsalu

Võtke üks vana bemm, istutage kapoti alla turboga varustatud kaheksasilindriline ja pange rooli taha 21-aastane Karoli Simisker. Tulemuseks saate 650-hobujõulise võidusõiduauto ja Facebooki lehe Hell on Heels Racing.

Võistluskirjadega BMW-le, mille numbrimärgilt vaatab vastu kiri KAROLI, nõjatub tumepunaste juustega ja üleni musta riietunud noor naine. «Siin ta on,» viipab Simisker ühes Viimsi autotöökojas avatud kapotiga auto suunas.

Kui küsida, miks eelistab Simisker just sakslasi, on vastus lihtne: juba esimene auto, millega Simisker 18-aastaselt sõitma hakkas, oli BMW: «Olin väike rullnokk ja selle auto välimus on mulle alati meeldinud. Nii valisin ka võistlusautoks BMW E30, millele pandi V8 turbomootor.»

Autode ja muu tehnika hingeeluga peab Simisker hästi kursis olema juba müüjatöö pärast Viimsi Autoeksperdi varuosade poes. Ka mõte hakata osalema kiirusvõistlustel tuli tal sel kevadel autoga koju sõites. Elukaaslane, samas poes mehaanikuametit pidav Harri Lillevars leidis, et ideed tasub toetada, ning koos hakati autot ja sponsoreid otsima.

Kapoti all on praeguseks viies mootor.
Kapoti all on praeguseks viies mootor. Foto: Toni Läänsalu

Kulukas hobi

Lillevars ja paar tema sõpra hoolitsevad selle eest, et Simiskeri võistlusauto rajale jõudes alati heas korras oleks. Tööd jätkub, sest pea igal võistlusel mõni osa puruneb, sulab või lõpetab töötamise. «Pole vist päeva, kui ma selle autoga ei tegeleks,» ütleb noormees. Mootori, mis on kevadest arvates juba viies, pani ta oma kätega kokku.

Tagasi üles