Päevatoimetaja:
Loora-Elisabet Lomp
+372 5916 2730

Ebaseaduslik reklaam rippus kolm ja pool kuud linnasüdames

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Uwe Gnadenteich
Copy
Veel selle nädala algul oli linna kesksel väljakul parkimishind kroonides.
Veel selle nädala algul oli linna kesksel väljakul parkimishind kroonides. Foto: Uwe Gnadenteich

Ei läinud nelja kuudki, kui Vana-Viru tänava ja Mere puiestee nurgal oleva hoone seinal arvutati parkimishind kroonidest eurodeks ümber.


Veel selle nädala algul kuulutas EuroParki plakat, et parkimistunni hind maja taga asuvas parklas on 40.-,

Seaduse järgi peavad hinnad kõigil siltidel alates 1. jaanuarist olema eurodes. EuroPark Eesti arendusjuhi Lauri Kasperi sõnul ei paigaldanud reklaamtahvlit Vana-Viru tänava majale mitte parkimisettevõte, vaid kinnistu omanik.

Seetõttu polnud neil ka õigust seda muutma või eemaldama minna, kuigi hinna kõrval oli suurelt kirjas ka ettevõtte nimi. Kasper kinnitas, et kinnistu omaniku tähelepanu on ebaõigele reklaamile juhitud. Eilseks oli reklaam lõpuks ära vahetatud ning majaseinal on nüüd kirjas parkimishind eurodes.

Tähelepanelik lugeja saatis Postimehele ka foto ühest Tatari tänava parklast, kus oli samuti üks EuroParki reklaam, millel kirjas kroonihinnad.

Kasperi sõnul oli eurole üleminek EuroParki jaoks küllaltki töömahukas protsess. «Lisaks infotahvlitele vajasid ümberseadistamist ja uuendamist kõik meie parkimisautomaadid ja tõkkepuusüsteemid. Kulu, mis kõige sellega kaasnes oli samuti päris suur, kroonides väljendatuna pool miljonit,» rääkis Kasper.

«Mõni detail võis tööprotsessis jääda tõesti märkamata, nagu Tatari tn 26 parkla puhul ka ilmnes. Praeguseks hetkeks oleme vääralt tõlgendatava informatsiooni sealt eemaldanud, kuigi kroonide kõrval olid hinnad ka eurodes väikses trükis märgitud,» lisas ta.
 

Märksõnad

Tagasi üles