Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Äikesega lennata võib, kuid kohvreid laduda mitte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kui tavaliselt on inimestel kombeks lendude hilinemises süüdistada lennufirmat, siis tihti on süüdi hoopis nende kaasreisijad või kummalised turvareeglid mõningates lennujaamades. Nordica äriarendusjuht Sven Kukemelk ja lennuplaneerimise osakonna juhataja Heigo Tomba rääkisid Postimehele mõnest seesugusest juhtumist.

«Alles juhtus nii, et meile helistas lennuki kapten ja ütles, et neil on nüüd tehnikut vaja, kuna üks reisija oli ära lõhkunud ülemise pagasiluugi,» tõi Tomba kiiresti näite, kuidas pahaaimamatu reisija vea tõttu tekkis 50-minutiline hilinemine, mis omakorda tõi kaasa ka teiste lendude hilinemise.

Peale klassikaliste hilinemise põhjustajate, nagu ilm ja tehnilised rikked, tuleb aeg-ajalt ette ka halenaljakaid olukordi, mille tõttu pannakse lennuki õhkutõus ootele.

Tagasi üles