Aastatel 2006-2007 omandasid Aleynikov ja tema poolt juhitud kuritegelik grupp korduvalt eeluurimise käigus tuvastamata isikutelt Venemaa Föderatsioonis suures koguses kokku vähemalt 2170,6 liitrit käitlemiseks keelatud piiritust. Piiritus ladustati esmalt Ivangorodis, toimetati seejärel Eestisse, kus see Narvas ja lähiümbruses peideti, ning seejärel realiseeriti.
Aastatel 2006-2016 toimetas kuritegelik grupp ebaseaduslikult Eestisse kokku vähemalt 7,6 miljonit maksumärgiga märgistamata või nõuetele mittevastavas suures koguses müügipakendis sigaretti. Salasigarettide Eestisse toimetamiseks kasutati näiteks Venemaalt Eestisse sõitnud vedurijuhtide abi – nii viskasid kaks vedurijuhti 2011. aasta märtsis Narva jõudes vedurist välja 370 000 Venemaa maksumärkidega sigaretti, mille MTA töötajad kinni pidasid ja ära võetsid.
Seejärel muutis kuritegelik ühendus Igor Aleynikovi teadmisel ja korraldamisel kuritegude toimepanemise moodust, kaasates selleks allveeujumisoskuse ja varustusega erinevaid isikuid, kes toimetasid korduvalt üle Narva jõe erinevates kohtades suurtes kogustes salasigarette. Sel moel toimetati Eesti Vabariiki vähemalt 1,5 miljonit sigaretti.
Viimasel ajal kasutati maksumärkideta sigarettide Eestisse toomiseks erinevaid sõidukeid, millega toodi Venemaalt ja Valgevenest Läti kaudu Eestisse üle viie miljoni salasigareti, mis ladustati ja seejärel müüdi edasi Narvas, Sillamäel, Kohtla-Järvel, Jõhvis, Paides ja Tallinnas ning linnade lähiümbruses.
2015. aasta sügisel ja 2016. aasta kevadel toimetati Venemaalt Eestisse, täpsemalt Võrumaale kokku 51 Vietnami kodanikku. Neist 25 laaditi sadulveokisse ja toimetati edasi Läti Vabariiki, 15 vietnamlast peeti 2015. aasta novembris ja veel 11 mullu aprillis. Kui K-komando kurjategijate Ford Mondeo aprilli keskel Põlvamaal Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa 226. kilomeetril kinni pidasid, avastasid nad auto pagasiruumist 11 täisealist vietnamlast, üks naine ning kümme meest.
Vietnamlasi vedanud sõiduauto peeti kinni ajal, mil kurjategijad otsisid võimalust ja kohta inimeste paigutamiseks spetsiaalselt selleks kohale toodud veoki haagisesse. Kurjategijatel oli kavas toimetada inimesed Poola. Sõiduki kinnipidamise koha ja aja määramisel lähtus politsei kõrvaliste isikute ohutuse tagamisest ning asjaolust, et osalised ise politsei sekkumist oodata ei oskaks.