Esimene probleem oli asjaolu, et osa lugejaid olid Eesti Päevalehe lugejad, kes ei lugenud põhimõtteliselt Postimeest, ja paljud Õhtulehe lugejad ei tahtnud samuti Postimehest midagi teada. Tol ajal olid kõigi lehtede veebilugejate arvud peaaegu ühesuurused ehk ligi 140 000 nädalas.
Esimese sammuna mõtlesime, et kui nad ei taha veebis Postimeest lugeda, siis tarbijauudiseid portaalist tarbija24.ee võiks ju lugeda küll. Eriti kui see ei viita kuidagi seosele Postimehega. See plaan töötas hästi, mis andis indu uusi lugejaid eri teemaportaalidega meelitada.
Kuna oli teada, et Õhtuleht plaanib hakata veebi panustama ja tabloid on oma olemuselt eelisseisundis, tekkis meil Postimehe tollase tegevjuhi Erik Roose ning online’i arendus- ja turundusjuhi Jaanus Lillenbergiga (Roose on praegu ERRi juhatuse esimees ja Lillenberg ERRi IT arendusdirektor – toim) idee luua ka Postimehe juurde portaal, mis suudaks niisuguste teemadega konkurentsivõimeline olla. Olime juba varem märganud, et peamiselt välismaiseid staare puudutavad uudised korjasid Postimehe esilehel mitu korda rohkem klikke kui tõsised uudised. Paris Hilton oli paraku tegija, kelle tegemised läksid lugejatele korda.
Niisugused uudised ilmusid lehtedes Elu-nimelistel külgedel, mistõttu tahtsime portaalile panna nimeks elu.ee, kuid kahjuks kuulus see domeen Eesti Logopeedide Ühingule, kes ei soostunud mitte mingitel tingimustel oma domeenist loobuma. Hiljem selgus, et ühingu esimees oli Delfi tollase juhi Andrus Raudsalu naine, kellel kaasa soovitas tungivalt domeeni Postimehele mitte müüa (nüüd töötab Raudsalu Eesti Meedia tehnoloogia- ja innovatsioonidirektorina – toim).