Edu innustas, ja nii võtsid kaheksa USA pilooti neljal lennukil (mis kandsid linnanimesid: Seattle, Chicago, Boston ja New Orleans) juba viis aastat hiljem ette ümbermaailmareisi. Nad startisid 6. aprillil 1924 Washingtoni osariigist Seattle’ist ja 175-päevane reis lõppes pärast 74 vahemaandumist ning 44 337 kilomeetrit poole aasta pärast. Lõpetas lennu vaid kaks lennukit: Chicago ja New Orleans.
Unelmate piiri alistamine
Vahemaandumisteta lendude arendamist ei jätkatud mitte punktist A punkti B lennates, vaid lennuväljade kohal tiirutades. Suletud ringil viidi 1923. aastal kaugusrekord esmalt 4050 km peale ning peatselt ületati ka 5000 km piir.
Ja siis saabuski 20. mai 1927, mil toona 25-aastane USA piloot Charles Augustus Lindbergh istus spetsiaalselt ehitatud Ryani monoplaani Spirit of St. Louis rooli ning tõusis New Yorgist õhku. Pärast 5800 km läbimist 33 tunni ja 30 minutiga maandus ta järgmisel päeval Pariisis. Temast sai esimese soololennu sooritaja Ameerika ning Euroopa sisemaa vahel.
Vaikse ookeani ületamine ja 10 000 km
Üks ookean oli võetud, ees ootas teine, veelgi laiem veeväli – Vaikne ookean. Sama aasta juunis lendasid Albert Francis Hegenberger ja Lester Maitland Bird of Paradiseʼi nimelise lennukiga Fokker F.VII 3862 km Californiast Hawaiile, mis oli siis pikim lend avamere kohal.
Edasi hakkasid pikkusrekordid riburada kukkuma ning 1937. aastal ületas Mihhail Gromovi meeskond 10 000 km piiri, tehes lennukil Tupolev ANT-25 otselennu Moskvast San Jacintosse Californias (10 148,5 km).