Haabersti ringristmiku ümberehitustööde edenedes muutuvad liiklusolud seal järjest kitsamaks, ehitaja lubab siiski igas suunas ühe sõiduraja lahti hoida.
Haabersti ringil läheb olukord järjest raskemaks (1)
«Tööd algasid Õismäe teele rajatava bussipeatusega, mis võib-olla praegu silma ei hakka, aga on ühissõiduki kasutajatele oluline. 8. mail tehti esimene suurem muudatus, mis jättis ringile ühe sõiduraja. See ongi kõige olulisem liikluskorralduslik lahendus, et kogu liiklussõlm on ehituse ajal üks pluss üks läbilaskvusega ehk igas suunas läheb üks sõidurada. Tõesti, see tekitab probleeme, ja kui vähegi võimalik, siis võiksid liiklejad sellega arvestada ja kasutada muid teid,» ütles Nordeconi kontserni juhatuse liige Erkki Suurorg.
Ta lisas, et üks pluss üks lahendus on liiklejatele kindlasti raske, kuid see periood tuleb ära kannatada, sest muud võimalust lihtsalt ei ole ning pärast tööde lõppu suureneb liiklussõlme läbilaskvus märgatavalt. «Meie ehitajana oleme väga paindlikud ja üritame teha kõik, et mõningad etapid kiiremini valmis teha ning avada mõnes kohas, kus see on võimalik, liiklus varem, kui leping ette näeb,» lausus Suurorg.
Kogu liiklussõlm peab lepingu järgi olema valmis 29. septembriks 2018. Paldiski maantee ja selle osaks olev viadukt peab olema valmis 30. mail 2018. Rannamõisa tee ja Ehitajate tee ning seal keskel olev turboring koos tunnelitega peab valmima 30. juuliks 2018.