/nginx/o/2017/03/28/6496381t1h5471.jpg)
ID-kaardi sertifitseerimisteenust osutav ettevõte tuvastas viimase kahe päeva jooksul ID-kaardi ja mobiil-ID kasutamisel tõrkeid tekitanud vea ning on asunud probleemi likvideerima.
ID-kaardi sertifitseerimisteenust osutav ettevõte tuvastas viimase kahe päeva jooksul ID-kaardi ja mobiil-ID kasutamisel tõrkeid tekitanud vea ning on asunud probleemi likvideerima.
Viimase kahe päeva jooksul on esinenud tõrkeid ID-kaardi ja mobiil-ID kasutamisega. Häiritud on olnud erinevatesse e-teenustesse sisselogimine, digitaalne allkirjastamine, samuti sertifikaatide uuendamine, teatas Riigi Inosüsteemi Ameti (RIA) pressiesindaja reedel.
Häiritud oli ka politsei- ja piirivalveameti teeninduste töö, kuna dokumentide väljastamine ja sertifikaatide uuendamine võttis tavapärasest rohkem aega.
Sertifitseerimisteenuse osutaja SK ID Solutions AS on tuvastanud ettevõtte infosüsteemis olnud vea, mis tõrkeid tingis, ning ettevõte tegeleb selle lõpliku kõrvaldamisega. RIA andmetel on praeguseks hetkeks ID-kaardi ja mobiil-ID kasutamine taastunud, lisas ameti kommunikatsioonijuht Helen Uldrich.