Sadam loodab juuni lõpuks valida kolme seast välja ühe partneri, kellega koos pannakse kokku lõplik visioon. Nn masterplaan ise peaks valmima sügisel.
Tallinna Sadama juhatuse esimehe Valdo Kalmu sõnul oli konkursil osalenud büroode tase väga kõrge. «Juba kuue parema valimisega läks päris tükk aega, sest meil olid parimad tegijad Eestist ja maailmast,» ütles ta kolme edasipääsenud kavandi tutvustusel.
Alver Arhitektide kavandi MMUF kohta ütles Kalm, et selle juures hindas žürii lahenduse jõulist geomeetriat ja suuri maamärke.
«Võitjate puhul tooksime välja just nende eripalgelisust. MMUFi töös on esitatud jõuline geomeetria ja suured maamärgid. Hästi mõjub veelähedus kanalitena majade vahel jalakäijate aladel ning ojadena rohealadel. Streamcity lahendus on suurlinlik ja pakub kõige rohkem värskeid ideid. Huvitavamad detailid on veesilmad Reidi tee ääres, jalakäijate alade osaline ja sujuv tõstmine teisele tasandile. Hea terviklikkuse annab Admiraliteedibasseini ümbrusele A-ja D-terminali esistega pakutud üks ühtne linnaruum-väljak koos rohealaga. Tõus ja Mõõn töö rõhub olemasolevatele ja ajaloolistele väärtustele. Väljapaistva ideena on toodud Sadama tänava sihi avamine merele, mis annab alale avaruse.» Mahu mõttes olid kavandid Kalmu sõnul üllatavalt võrdsed, tööde teostatavuse maksumust pole sadam veel hinnanud.
Kõikides töödes oli Kalmu sõnul ka jalakäijate sild üle Admiraliteedi basseini kanali. «Näeme seda Admiraliteedi kanalit kui üht pärli, mida tahame sellisena hoida,» sõnas ta.