Kui Eestis siselende korraldava Transaviabaltika kinnitusel segab Kärdla lennuvälja puudulik tehniline varustatus halbade ilmaolude korral liinilende, siis ASi Tallinna Lennujaam kinnitusel on plaanis peagi töötada Kärdlas välja GPS-põhise lähenemise kord.
Kärdla lennujaamas töötatakse välja GPS-põhise lähenemise kord
Tallinna Lennujaama korporatiivkommunikatsiooni ja äriarenduse juht Priit Koff tõdes, et Kärdla lennuväljal on teenuse osutamine seotud ilmaga. Nii mõjutab Saare ja mandri vahelise lennuliikluse ohutust ja regulaarsust eeskätt udust või tihedast lumesajust tingitud piiratud nähtavus. Mere lähedusest tingitud keeruliste ilmaolude tõttu jäi möödunud aastal ära 29 regulaarlendu.
«2018. aastal on kavas töötada Kärdla lennujamas välja GPS-põhise mittetäppislähenemise protseduurid (GNSS) koos Lennuliiklusteeninduse ASiga. GNSS-protseduurid on tänapäeval Euroopas ja Skandinaavias enim kasutatavad funktsionaalsed süsteemid, mille rakendamine parandaks eeldatavasti regulaarsust ligi 50 protsenti, eeldusel, et ka lendu opereeriv õhusõiduk ja meeskond omavad vastavat aparatuuri ning pädevust,» rääkis Koff.