Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kärdla lennujaamas töötatakse välja GPS-põhise lähenemise kord

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kui Eestis siselende korraldava Transaviabaltika kinnitusel segab Kärdla lennuvälja puudulik tehniline varustatus halbade ilmaolude korral liinilende, siis ASi Tallinna Lennujaam kinnitusel on plaanis peagi töötada Kärdlas välja GPS-põhise lähenemise kord.

Tallinna Lennujaama korporatiivkommunikatsiooni ja äriarenduse juht Priit Koff tõdes, et Kärdla lennuväljal on teenuse osutamine seotud ilmaga. Nii mõjutab Saare ja mandri vahelise lennuliikluse ohutust ja regulaarsust eeskätt udust või tihedast lumesajust tingitud piiratud nähtavus. Mere lähedusest tingitud keeruliste ilmaolude tõttu jäi möödunud aastal ära 29 regulaarlendu.

«2018. aastal on kavas töötada Kärdla lennujamas välja GPS-põhise mittetäppislähenemise protseduurid (GNSS) koos Lennuliiklusteeninduse ASiga. GNSS-protseduurid on tänapäeval Euroopas ja Skandinaavias enim kasutatavad funktsionaalsed süsteemid, mille rakendamine parandaks eeldatavasti regulaarsust ligi 50 protsenti, eeldusel, et ka lendu opereeriv õhusõiduk ja meeskond omavad vastavat aparatuuri ning pädevust,» rääkis Koff.

Tagasi üles