Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

EV100 kampaaniad välisturistidele lähevad maksma pool miljonit eurot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eesti eesistumise algusajaks vahetatakse lennujaamas vastavalt uutele brändijuhistele välja Eesti tervitussloganid.
Eesti eesistumise algusajaks vahetatakse lennujaamas vastavalt uutele brändijuhistele välja Eesti tervitussloganid. Foto: Erik Prozes

Nii Tallinna lennujaama, sadamat, bussijaama, aga ka piiripunkte ootavad ees muudatused, kuna nad saavad EV100 turunduskampaaniate käigus suveks värske kujunduse, kus on kasutatud ka uusi brändielemente. Ilma käibemaksuta lähevad kõik EV100 turundustegevused maksma kuni 500 000 eurot.

EAS on lubanud töötada nii lennujaama kui ka sadama jaoks välja erilahendused Eesti väravate brändimiseks, vahendab ERRi uudisteportaal. Ülejäänud lennujaama ala kujundab lennujaam ise ja nende töödega tuleb valmis saada Eesti EL eesistumise ajaks ehk 1. juuliks.

Küll aga ütleb EASi kommunikatsioonijuht Kadri Kütt, et EV100 turundustegevuste käigus kujundatakse ümber kõik Eesti külalisi tervitavad väravad ühes võtmes, samas aga läheb EV100 turundustegevuste kulude alla lisaks väravate kujunduse muutmisele veel ka teiste teiste vajalik turundusmaterjalide ja kampaaniate kujunduslahendustele minevad kulud. 

«Täpne väravate lahenduse maksumus või isegi osakaal pole veel täna teada, sõltub agentuuride pakkumisest,» täpsustas Kütt, viidates eile ERRi uudisteportaalis ilmunud algsele uudisele, mis väitis, et üksnes väravate ümberkujundamine läheb maksma pool miljonit eurot.

Loe lähemalt ERRi uudisteportaalist.

Tagasi üles