Ehkki isegi Pärnumaa omavalitsusjuhid ei näe 17 miljonit nõudval hädapärasel raudteeremondil mõtet, on majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi plaan tõsine.
Tellijale
17 miljoni euro eest saab raudtee kümneks aastaks (12)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lelle-Pärnu raudtee remondi mõtet on veeretatud aastaid, kuid pikalt seda enam teha ei saa – vaja on otsust, kas raudtee miljonite eest ära remontida või rongiliiklus sulgeda.
Tehnilise järelevalve amet (TJA) on hinnanud, et remontimata raudteel tohib reisirong sõita kõige enam 80 kilomeetrit tunnis kuni 2019. aastani. «Kiirused vähenevad tõenäoliselt alates 2019. aastast, kuna rööpad ja liiprid on amortiseerunud. Selle lõigu tuleviku peab otsustama valitsus – kas ja kui palju sinna investeerida,» ütles TJA avalike suhete peaspetsialist Anu Võlma.