«Omavoli palett klassis, mis meenutas tol hetkel vanglat, oli maksimaalselt lai: tüdrukud tõukasid jalaga poisse, poisid tüdrukuid, poisid poisse ja tüdrukud tüdrukuid,» rääkis Prokošin.
Hädas olid nii lapsed, vanemad kui ka õpetajad. Õpetaja tunnistab, et ei osanud hakkama saada probleemsete lastega, kuigi väga tahtis, ja seetõttu oli detsembri keskpaigani pidevalt rakkes sotsiaalpedagoog. «Agressiivsuse tipp esimesel poolaastal oli, kui kikkpoksiga tegelev klassi esikaunitar väänas klassi ühte vaiksema tüdruku kätt nii, et see oli valust keeletu,» rääkis endine õpetaja. Julge tüdruk pöördus ise politsei poole, hiljem tegi seda ka ta ema. Asja menetlus noorsoopolitseis toimus 9. jaanuarini. Pärast n-ö kasvatavat vestlust tuli vägivallatseja õpetaja antavasse kehalise kasvatuse tundi ja ütles vaid ühe fraasi: «Jean, ma olen täht, sest mulle tuli järele vilkuritega masin. See oli nii äge.»
Prokošini sõnul ei jõudnud ta ühtesid probleeme veel lahendada, kui 4.d klassis kerkis esile uus «täht» – «piinatud Jelena kikkpoksis käiv poeg». 2016. aprillis ja mais ning 2016 septembrist kuni 2017 märtsini paistis see noormees silma oma ülbe käitumisega ning erivajadusega klassivenna kiusamisega. Sagedased olid juhtumid, kui klassivenda kiusati enne kehalise kasvatuse tundi, selle ajal ja pärast tundi riietusruumis.
Veebruaris ütlesid kaks ära piinatud tüdrukut 4.d-st, et poiss oli ühte nimetanud neist litsiks ja teist lirvaks ja saatis neid pikalt. «Palusin emal kutsuda oma poeg korrale, enne kui seda teevad tüdrukute vanemad,» ütles õpetaja. Paar päeva hiljem tuli sööklas õpetaja juurde juba suur hulk tüdrukuid, kes kurtsid, et poiss solvas neid ja saatis neid p***sse. 23. veebruaril pärast pidulikku kontserti teatas poiss ema juuresolekul, et see tüdruk on tõeline lits. «Ootasin huviga vanema reaktsiooni. Ema naeratas ja ütles vaid, et mis sa nüüd, sõidame parem koju,» meenutas Prokošin.