4. Millisena mäletate algaja artistina oma närvikava ning kuidas esinemishirmust üle saite?
5. Lastega suhtlus on teistsugune kui täiskasvanutega. Mis võluvits aitas teil saada nendega sooja kontakti ja tekitada usaldust?
6. Kõik ei saa seda saadet paraku võita. Millised valusad mööda pükse saamised on teile noorusajast meelde jäänud?
7. Mida öelda lohutuseks neile, kes välja langevad, ja kuidas kaotusest üldse üle saada?
1. Kindlasti annab. Annab võimaluse proovida midagi uut. Lastega töötamine ei ole kerge ülesanne, ja soov teada saada, kuidas see õnnestub, on see, mis mind saatega sidus. Lisaks on siin palju lahedaid ja fantastilisi inimesi. Mul pole olnud ühtegi projekti, kus ma ei oleks mitte midagi juurde saanud või õppinud. Ikka olen, kas või natukene.
2. Valisin sisetunde järgi.
3. Tänapäeval on meedia ja tehnikaga nii palju võimalusi. Uued võimalused on teinud noori palju vabamaks, aga ka mugavamaks. Mina kartsin lapsena sellist nähtust nagu kaameramees, kaamerast rääkimata.
4. Lapsepõlvel on tohutu jõud. Tahtsin väikse poisina esineda sünnipäevapidudel jne. Ei mäleta, et oleksin kartnud või pabistanud. Pigem tahtsin kohe lavale minna, teha seal ükskõik mida. Vanemaks saades hakkasid tekkima hirmud ja sellest tingitult ka ebakindlus.
5. Lapselikkus, mis on ju meis kõigis tegelikult peidus – äkki see? Ja kindlasti mängulisus.
6. Viimasest nii palju möödas ei olegi.
7. Arvan, et selles saates ei ole kaotajaid. Nagu on öeldud: «Kui sa võidad, oled õnnelik. Kui sa kaotad, siis õpid.» Teinekord annab õppimine oluliselt rohkem juurde. Siin saavad kõik ennast ületada ja proovile panna, liikuda edasi tulevikku suunatud eesmärgi poole, oma unistustele lähemale.