Rüütelmaa sõnul on piirkiiruse vähendamise ettepanekut aastate jooksul korduvalt arutatud, kuid veenvaid argumente selle rakendamiseks pole lõpuks leitud. Ta selgitas, et ajal, mil jalakäijaid on liikluses palju, on ka autosid liikluses palju ning tiheda liiklusega teedel ei saa autod praegugi sõita kiiremini kui 40 km/h.
Tema arvates peaks esimene eesmärk olema panna autojuhid pidama kinni piirkiirusest 50 km/h, sest raskete tagajärgede õnnetused pole juhtunud mitte seetõttu, et auto on sõitnud 50 km/h, vaid märksa kiiremini. «Kui paneme üles 40 km/h märgi, on ikka keegi, kes sõidab 100 km/h. Ja öösel, kui jalakäijaid praktiliselt pole, pole mingit põhjust, et peaks sõitma 40 km/h,» sõnas liikluskorraldaja.