Keskerakonna juhatus analüüsis esmaspäeva õhtul peaaegu kolm tundi riigikogu valimiste tulemusi ja märkis saadud tulemuse ühe põhjusena puudulikku meediakampaaniat.
Simson: Keskerakonna meediakampaania jäi lahjaks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Meediakampaania jäi võrreldes mõnede teiste erakondadega natuke lahjaks,» ütles Keskerakonna aseesimees Kadri Simson BNSile. «Samas oli meil uusi kandidaate, kes tegid tubli tulemuse ja toimis ka kandidaatide kampaania tänavatel. Arutasime, kuidas saavutada tulevikus suuremat toetust,» lisas ta
Simson kinnitas, et täna ei arutanud Keskerakonna juhatus mitte ühegi persooni küsimust. «Keegi ei hakanud juhatusest tagasi astuma,» sõnas ta. «Muidugi oli kandidaate, kes said väiksema tulemuse, kui lootsid, aga ka vastupidi.»
Suurim opositioonipartei sai uues riigikogus varasema 29 koha asemel 26 kohta, mis oli Reformierakonna 33 koha järel teine tulemus. Keskerakond oli riigikogu valimistel edukas Tallinnas ja Ida-Virumaal.