«Mul on ainult vaja kaks eurot päevas, et püsida elus,» ütleb sissejuhatuseks Heino Kalm. Värvika välimusega vanem härra, kes õues käies kannab punakat tooni pikajuukselist parukat ja kauboi riideid. «Maailm on nii kuri, et ma see on minu kaitse,» selgitab härra Kalm.
«Ärge tulge mulle ütlema, mida ma pean tegema ja ma ei ütle teile, kuhu te peate minema,» tutvustab ennast Kohila lähedal maal elav Sepa-Tom.
Ta on suur, hirmuäratava välimusega mees, kes peab lugu Ameerika autodest, rockmuusikast ja isamaalisusest. Nalja mõistab ta väga hästi, kuid kui asi peaks minema tõsiseks, siis nalja temaga pole.
«Ma mäletan, kui Sepa-Tom esimest korda helistas,» pajatab «Novembri» režissöör Rainer Sarnet. «Meie endine kontor oli Tallinnas restoran Kukekese kõrval. Ta küsis, kuhu ta tulema peab ja ma ütlesin, et Kukekese kõrvale. Ta küsis, et misasja, miks te sellise restorani kõrval olete!? Ta on täpselt selline tüüp, kes tuleb sisse ja kehtestab ennast.»
«Ma jooksin lastekodust ära. Korjasin pudeleid ja käisin söömas. Aga ma ei saanud süüa sööklas näoga akna poole, sest seal käisid inimesed. Mul oli kogu aeg selline tunne, et ma peaks toitu nendega jagama. Kui sa kasvad hundikeskkonnas, lähevad su väärtushinnangud teistsuguseks - hakkad hindama seda, et omasid maha ei jäeta; ja omadega tuleb jagada kõike - ükskõik kui vähe sul on, kõike tuleb jagada,» räägib Sepa-Tom oma inimeseks kasvamise loo.