Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas eile pooleaastase töö tulemusena ja 200 000 eurot maksma läinud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivad elemendid on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavaid sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».
Tellijale
Eestil taas uus märk
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EASi turundusjuht Piret Reinson rõhutas, et oluline on lahti saada krambist, justkui olekski nüüd rändrahn Eesti uus märk, vaid aru saada kogu brändikontseptsioonist.
Kontseptsiooni loomisel tehti koostööd ka hollandlase Peter Kentiega, kes mõtles välja paljudele eestlastele, sealhulgas poliitikutele ja avaliku elu tegelastele korda läinud est-kontseptsiooni. Nii võib lühendi «est» rõhutamist sõnades leida ka uue brändi juurest. Ettevõtlusminister Urve Palo rääkis, kuidas paljud ettevõtjad on oodanud tööriista, mida kasutada kolleegidele välismaal presentatsiooni tehes, et tutvustada oma riiki. «Mul on nii hea meel, et see on lõpuks tehtud,» lausus minister ja lisas, et algus on väga hea.