Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas eile pooleaastase töö tulemusena ja 200 000 eurot maksma läinud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivad elemendid on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavaid sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».
Tellijale
Eestil taas uus märk
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EASi turundusjuht Piret Reinson rõhutas, et oluline on lahti saada krambist, justkui olekski nüüd rändrahn Eesti uus märk, vaid aru saada kogu brändikontseptsioonist.