/nginx/o/2016/12/05/6148027t1h9c84.jpg)
Koolides murtakse pead, kuidas leida üles ja motiveerida üliandekaid lapsi, kes seni on pidanud omapäi hakkama saama.
Koolides murtakse pead, kuidas leida üles ja motiveerida üliandekaid lapsi, kes seni on pidanud omapäi hakkama saama.
Harjumaal tegutseva Jüri gümnaasiumi direktor Maria Tiro on neil päevil tegelenud harvaesineva «probleemiga» – ühe 8. klassi õpilase vanem esitas koolile keeletesti tunnistuse, mis ütleb, et laps oskab inglise keelt tasemel C1+. See tähendab kõrgtaset: andekas laps räägib võõrkeelt paremini kui osa tema õpetajaid. «Õpilasele koostatakse individuaalne õppekava, juhendama hakkab teda pikaajalise kogemusega gümnaasiumi inglise keele õpetaja,» rääkis Tiro.