Padar ütles Postimehele, et Saaremaa Laevakompanii tegi TS Laevadega väga head koostööd, kui oli valmis jätkama liiklemist ka pärast südaööd.
«Nagu me teame, oli reedel kella 13-18.45 tormi tõttu liiklus Virtsu-Kuivastu liinil katkenud. Kõik tahavad just reede õhtul minna Saaremaale koju või tuttavatele külla, seetõttu tekkisid päris pikad järjekorrad. Meie alustasime südaööl laevaliikluse ülevõtmise tehnilise ettevalmistusega, samal ajal jätkas Saaremaa Laevakompanii kella 5ni hommikul. Meie võtsime laevad üle kell 5, kuigi algse kokkuleppe järgi pidi see toimuma kell 12 öösel,» rääkis Padar.
Tema sõnul sujus tehnilise poole pealt kõik suurepäraselt. TS Laevade koostööpartnerid Nortal ja Hansab seadsid piletimüügisüsteemid kiiresti üles. «Inimesed olid enne nii-öelda kuiva trenni teinud ja teadsid väga hästi, mida nad sadamates tegema peavad,» lausus Padar.
Ta möönis, et loomulikult tekitab inimestes pahameelt see, kui tuleb tundide kaupa sadamas oodata, aga ilma vastu ei ole keegi kaitstud. «Ilus see ei ole, aga sellises olukorras tuleb inimeste rääkida ja nii me ka tegime,» rääkis Padar, kes käis ka ise reede õhtul Virtsu sadamas kohapeal inimestega rääkimas ja jagas neile kommi.
«Kahju on sellest, et parvlaeva Hiiumaa tehniline rike ei lasknud laeval reedel dokist välja tulla. Pühapäeval loodame, et saame selle laeva kohta positiivseid uudiseid,» sõnas ta.
Padar nentis, et suuremat meedia tähelepanu sai eile ja täna Virtsu-Kuivastu liin, kuid palju positiivset tagasisidet on tulnud Rohuküla-Heltermaa liinilt.