/nginx/o/2016/09/02/5790915t1h7eec.jpg)
Eesti suurima jaekaupluste keti taskurahakampaania tekitas ühe koolijütsi vanemas kõhklusi, kui eetiline selline samm ikkagi on, sest võitja n-ö tehakse poe kliendiks. Lastekaitsjate arvates aitab selline kampaania võidelda vaesusega.
Eesti suurima jaekaupluste keti taskurahakampaania tekitas ühe koolijütsi vanemas kõhklusi, kui eetiline selline samm ikkagi on, sest võitja n-ö tehakse poe kliendiks. Lastekaitsjate arvates aitab selline kampaania võidelda vaesusega.
«Bussipeatused on täis Coopi koolikampaania plakateid ja reklaamitegijate kiituseks tuleb öelda, et sihtgruppi on hästi tabatud. Ka minu juntsu nõudis, et kooliasju tuleb minna just sinna poodi ostma, sest siis ei pea mina talle enam taskuraha andma,» kirjutas üks Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördunud kaheksa-aastase poisi ema.