Eesti suurima jaekaupluste keti taskurahakampaania tekitas ühe koolijütsi vanemas kõhklusi, kui eetiline selline samm ikkagi on, sest võitja n-ö tehakse poe kliendiks. Lastekaitsjate arvates aitab selline kampaania võidelda vaesusega.
Tellijale
Lastele suunatud reklaami eetilisus tekitab küsimusi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Bussipeatused on täis Coopi koolikampaania plakateid ja reklaamitegijate kiituseks tuleb öelda, et sihtgruppi on hästi tabatud. Ka minu juntsu nõudis, et kooliasju tuleb minna just sinna poodi ostma, sest siis ei pea mina talle enam taskuraha andma,» kirjutas üks Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördunud kaheksa-aastase poisi ema.
Naise sõnul uuris ta firma kodulehelt, mis kampaaniaga on tegu, ja avastas, et sellega püütakse lapsi n-ö ühepoekliendiks kinnistada. «Pood lubab anda võitnud lapsele iga kuu 50 eurot taskuraha, aga see kantakse poe kliendikaardile. Jah, neist poodidest saab selle kaardiga võidu ka sulas kätte, aga minu hinnangul on selline laste kinnistamine ühe poe kliendiks ebaeetiline,» oli ema nördinud.