Mobiilside teenust pakkuva Tele2 kliendid, kes viibisid ajavahemikus 25. kuni 29. september välismaal ning tegid seal kõnesid, said sellel nädalal ebameeldiva üllatuse osaliseks.
TV3: Tele2 küsis kõneminuti eest ülisoolast hinda
Nimelt oli jooksvas saldos telefonikõnede eest välismaal küsitud tuhandeid kroone rohkem kui tegelik hinnakiri ette näeb, vahendas TV3 «Seitsmeste uudiste» videolõik.
Tele2 turundusjuhi Kristjan Seema sõnul põhjustas ülisuured arved arvutisüsteemi viga.
«Me avastasime selle vea 29. septembri hommikul ja parandasime selle koheselt,» teatas Seema.
Paljudele klientidele saabus ka sõnum, kus teavitati, et kliendi saldo on ületanud seatud limiidi ning väljahelistamise piiramise vältimiseks tuleks teha ettemaks, teatas uudistesaade.
«Kui mõni klient jõudis selle teavitussõnumi peale teha ettemaksu, siis soovitan kindlasti pöörduda klienditeeninduse poole ja soovi korral kanname selle ettemaksu tagasi,» ütles Seema.
Tarbijakaitseameti teatel ei ole konkreetse probleemiga nende poole veel pöördutud.