Kuigi juuni lõpus mandri ja saarte vahel lennuliiklust alustanud Transaviabaltika on väljumiste statistikat vaadates alustanud ilma suuremate viperusteta, võib lend nende 19-kohalises lennukis olla üsna ebameeldiv kogemus.
Tellijale
Graafikus, aga hapnikuvaene ja õõtsuv lend
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teisipäeva hommik, kell on seitse. Tallinna lennujaamast asub Kärdla poole teele Transaviabaltika pooltühi lennuk. Õhkutõus on õigel ajal. Lennuk on väike, kuid mitte kitsas – istekoha juures on jalgadele piisavalt ruumi.
Kärdlas lennukist maha saamisega on aga tükk tegemist, sest lennukitrepile astumise asemel tuleb õhusõidukist väljuda mööda mõneastmelist kaldtreppi, ja kuna see ei ulatu päris maapinnani, on asenduslüliks maa ja trepi vahele asetatud metallpink. Üks reisija komistab, aga vähemalt oleme graafikus ning lennukil olnud peaminister Taavi Rõivas jõuab kokkulepitud kohtumistele õigel ajal.