1997. aastal Eestisse jõudnud Regula oli tõeline innovatsioon – lehed kirjutasid koguni, et niivõrdne moodne laev võib reisijad šokki viia. Enne eestimaalaste šokeerimist oli Regula aga juba koos sõsarlaevade Ursula ja Betulaga aastaid merd teeninud ning rootslastele ja taanlastele armsaks saanud.
Uue riigilaeva Regula 45-aastane ajalugu
1971 - Regula valmib Saksmaa laevatehases Meyer Werft. Samas tehases ehitati näiteks praegu Hiiumaale sõitev St. Ola. 1980. aastal valmis samas tehases ka Estonia (Viking Sally), mis jõudis Eesti lipu alla 1993. aastal.
1. veebruar 1971 – Regula nö. lastakse vette.
7. aprill 1971 – Regula antakse üle ettevõttele Linjebuss International
19. aprill 1971 – hakkab sõitma liinil Helsingborg (Rootsi) – Helsingør (Taani)
1980. - laev läheb ettevõtte Scandinavian Ferry Lines alla (Linjebuss International järeltulija, tänapäeva Scandlines)
märts 1985 – Ümberehitustööd
oktoober 1991 – Regula läheb ettevõtte SweFerry AB alla
27. mai 1996 – viimast päeva liikluses, hiljem seisab Helsingborgis
1. aprill 1997 Regula ostab Saaremaa Laevakompanii. Regulast saab esimene suurem laev, mis hakkab Eestis saarte vahet sõitma. Saaremaa Laevakompanii toob järgnevatel aastatel liinidele veel neli suurt parvlaeva: Ofelia, Scania, Viire ja St.Ola.
1997 – Ümberehitamine
1. juuni 1997 – hakkab sõitma liinil Virtsu-Kuivastu
27. juuli 2016 - Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad kinnitas, et sõlmis lepingu Vjatšeslav Leedo ettevõtte Saaremaa Laevakompaniiga parvlaeva Regula ostuks.
Allikas: http://www.faktaomfartyg.se/