Ehkki maanteeametiga pikalt jagelenud Bus Transport Holding OÜ ehk Superbus sai kohtus lõpliku võidu, loobutakse Eesti turust enda väitel jabura olukorra tõttu, mis tekiks, kui maanteeamet otsustaks lõpuks väljastada aasta tagasi soovitud liiniload. Ettevõtte soomlasest juht Lauri Helke ei tee saladust, et siinsed 30 bussijuhti on rohkem kui oodatud Soome, kus bussifirma on üliedukas.
Tellijale
Superbus lahkub Eestist kohtuvõiduga (8)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
31. juulist sõidud lõpetav Superbus on Eesti turgu raputanud. Seda ei eita ka maanteeamet, mille ühistranspordi osakonna juhataja Kirke Williamson nendib, et Superbusi tulekuga hakkasid ka teised vedajad hindu langetama. «Kas nad oleks seda ka muidu teinud, seda me ei tea,» arutleb ta.
Kuid ka pärast kohtukaotust vibutab maanteeamet endiselt näppu odavbussifirma suunas ja väidab, et turule tulles ei teinud ettevõte endale siinseid reegleid selgeks. Nimelt jõudis tänavu juulis lõpuni aasta kestnud vaidlus ekspresskaugliinide pärast. 14. juulil jõustunud kohtuotsusest selgub, et liinilubade andmisest keeldumine ei olnud põhjendatud. Maanteeamet seda otsust ei vaidlustanud ja pidi tasuma ka bussifirma õigusabikulud summas 5000 eurot.