Tallinna ettevõtlusamet sõlmis ka tänavu linna abipaketi reklaamimiseks aastase lepingu Paavo Pettai osaühinguga Midfield, mis reklaamis pealinna abikartuleid ja -puid ka mullu.
Tallinna abipaketi reklaamilepingu sai taas Pettai firma
Tallinna ettevõtlusameti juhataja Marek Jürgenson ütles, et Tallinna teise abipaketi kujundustööde leping aastaks sõlmiti ettevõttega Midfield OÜ.
Kokku võib selle lepingu raames Tallinna ettevõtlusamet tellida Midfieldilt teenust kuni 96 000 euro (1,5 miljoni krooni) eest.
Jürgensoni sõnul ei ole lepingu lõplik maksumus teada, sest teenust osutatakse ühikuhindade alusel, mida ta polnud nõus konfidentsiaalsusele viidates avaldama. Ta täpsustas, et hinnad on määratud tekstide loomisele ja toimetamisele; disainile, sh tehniline disain ja trükiettevalmistus; projektijuhtimisele; tekstide tõlkimisele vene keelde.
«Üheks lepingu objektiks on ka meediaplaani koostamine ning seda plaani hakatakse alles koostama,» sõnas Jürgenson. «Kindlasti sisaldab meediaplaan erinevate abipaketi ürituste välireklaami, raadioreklaami, reklaamtrükiseid, ajalehereklaami, veebireklaami.»
Leping kehtib aasta lõpuni. Reklaamija valiti välja riigihanke konkursiga, millele esitas pakkumuse kolm ettevõtet.
OÜ Midfield on mitmetel valimistel Keskerakonna kampaania loonud Paavo Pettai ainuomanduses olev reklaamifirma. Oktoobris ütles Keskerakonna pressiesindaja E24-le, et partei kasutab ka seekordsetel riigikogu valimistel kampaania nõustajana teiste seas Pettaid.
Mullu sai Midfield allhanke kaudu üle 102 000 eurose (1,6 miljoni kroonise) tellimuse «Tallinn aitab» projekti reklaamimiseks.
Midfield lõi ka Tallinna kultuuripealinna logo, omandades õiguse hakata raha teenima kultuuripealinna reklaamitellimuste täitmisest.