Maanteeamet hoiab kavandatava reformi käigus kokku ligikaudu 860 000 eurot, mis suunatakse eksamineerijate ja klienditeenindajate palkade tõstmiseks.
Maanteeamet hoiab reformi käigus kokku 860 000 eurot, mis suunatakse palkadesse (8)
«Reformi eesmärk on pigem efektiivne riigiamet. Me oleme e-teenindusse investeerinud ca 1,3 miljonit eurot ning nii suur investeering peab hakkama kasu tooma,» ütes maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
Eksamikeskuse loomisega ning büroode lahtiolekuaegade vähendamisega kaob arvestuslikult umbes 15 töökohta, kelle palgafondi suurus on aastas koos maksudega umbes 360 000 eurot, selgitas Sauk.
Lisaks plaanib maanteeamet ka büroode ja esinduste koondamist väiksematele kinnisvarapindadele, võimalusel riigimajadesse, millega saaks kokku hoida umbes 500 000 eurot halduskulude pealt.
«Kokkuhoitud raha kavatseme kasutada teeninduskvaliteedi parandamiseks ning eksamineerijate ja klienditeenindajate palkade tõstmiseks järk-järgult,» rääkis Sauk.
Maanteeamet teatas üleeile, et 1. oktoobrist hakkab tegutsema tsentraalne eksamikeskus, mis tähendab, et A- ja B-kategooria sõidueksamit saab ülejärgmisest aastast senise 17 teenindusbüroo asemel teha kuues linnas.
Muudatuste peamine eesmärk on maanteeameti teatel eksamineerimise kvaliteedi tõstmine, ootejärjekordade ühtlustamine ja korruptsiooniriski vähendamine.
Maanteeameti uue teeninduskohtade struktuuri järgi luuakse oktoobrist neli keskset bürood Tallinnas, Tartus, Rakveres ja Pärnus ning nende esindused säilivad igas praeguses maakonnakeskuses.
Lähtuvalt külastajate arvust jätkavad tööd kolmel päeval nädalas Haapsalu, Kärdla, Kuressaare, Rapla, Jõgeva ja Valga esindused ning Põlva esindus ühel päeval nädalas. Täiskoormusel jätkavad tööd Tallinna, Tartu, Rakvere ja Pärnu bürood ning Paide, Saue, Viljandi, Jõhvi, Võru ja Narva esindused.