Täna avati pidulikult rekonstrueeritud A. Weizenbergi tänav Kadriorus.
Weizenbergi tänava remont sai valmis
Linnapea ülesandeid täitev abilinnapea Taavi Aas tänas ehitajaid, projekteerijaid ja kõiki asjaosalisi ligi 300. aasta vanusesse Kadrioru parki viiva tee väärikalt rekonstrueerisid. «Kadrioru parki ja presidendi lossini viiv tänav on visiitkaart kogu riigile,» kinnitas Aas.
Kommunaalameti tellimusel teostatud miljööväärtuslikus piirkonnas asuva tänava rekonstrueerimisel arvestati nii jalakäijate, jalgratturite, ühistranspordi kui autoliiklusega. Täiendavalt korrastati ka osa Faehlmanni tänava sõidutee asfaltbetoonist kattest. Kokku rekonstrueeriti ja ehitati 1,8 kilomeetrit sõidu- ja kõnniteid. Projekti koostas Reaalprojekt OÜ. Ehitustööde teostaja oli Lemminkäinen Eesti AS. Ehitustööde lepinguline maksumus oli 1,4 mln eurot.
Koostatud rekonstrueerimisprojekti kohaselt rekonstrueeriti A. Weizenbergi tänav lõigus Narva maanteest Fr. R. Faehlmanni tänavani ühesuunaliseks ja endisele kesklinnasuunalisele liiklussuunale rajati sõiduteega paralleelselt asetsevad parkimiskohad. Ülejäänud lõigus säilis kahesuunaline liikluskorraldus. Parkimiskohtade kõrvale äärekivi taha on paigaldati 40 cm laiune betoonplaatidest kindlustusriba ja kõndimisala. Kõrghaljastus säilitati olemasoleval kujul. Lisaks tee-ehituslikele töödele rekonstrueeriti sidekanalisatsioon, rajati LED–tehnoloogial põhinev tänavavalgustus, ehitati 530 meetrit veetorustikku, 620 meetrit sademeveetorutikku, 450 meetrit olmevee kanalisatsioonitorustikku, 540 meetrit survekanalisatsioonitorustikku, ehitati sademevee pumpla ning 750 meetrit gaasitorustikku. Sõidutee eraldati trammiteest 12 cm kõrguse äärekiviga. Äärekivi ja trammirööbaste vahele rajati miljööväärtuslikku piirkonda sobilik sillutiskivi kate.
Lisaks rekonstrueeriti A. Weizenbergi tänava äärsed jalgratta- ja jalgteed. Paaritute numbritega majade poolsele küljele rajati 3,0 meetri laiune asfaltkattega jalgratta- ja jalgtee, mis on sõiduteest eraldatud 3-10 meetri laiuse haljasribaga. Paarisnumbritega majade poolsel küljele on rajatud asfalteeritud kõnnitee L. Koidula nimelise trammipeatuseni, kust jätkub sillutiskivikattega jalgtee kuni J. Poska tn ristmikuni. Kõikide jalakäijate tee ülekäigu kohtade ette rajati vaegnägijate liiklemise hõlbustamiseks reljeefsed betoonplaadid.