Tallinna ja Tartu rattaringluse projektid on suurepärane võrdlusmaterjal, kuidas Euroopa rahalaeva ootav Tartu pole suutnud midagi ära teha, sellal kui Tallinn paneb süsteemi püsti maksumaksja toeta.
Tellijale
Tartu sattus rattaringluse projektiga absurdi (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rattaringluse idee on iseenesest lihtne ja toimib paljudes Euroopa linnades autostumise vähendajana. Inimene võtab kesklinna piiril parklast ratta, sõidab sellega soovitud sihtkohta ja jätab siis kaherattalise lähimasse parklasse. Enam pole vaja parklatesse inimesi passima, rattalukustus- ja avamissüsteemid töötavad automaatselt ning tasumiseks on hulk võimalusi – alates mobiiltelefonist ja lõpetades pangakaardiga. Enamasti on vähemalt pool tundi sõiduaega üldse tasuta.