/nginx/o/2016/06/30/5559609t1he426.jpg)
Tallinna ja Tartu rattaringluse projektid on suurepärane võrdlusmaterjal, kuidas Euroopa rahalaeva ootav Tartu pole suutnud midagi ära teha, sellal kui Tallinn paneb süsteemi püsti maksumaksja toeta.
Tallinna ja Tartu rattaringluse projektid on suurepärane võrdlusmaterjal, kuidas Euroopa rahalaeva ootav Tartu pole suutnud midagi ära teha, sellal kui Tallinn paneb süsteemi püsti maksumaksja toeta.
Rattaringluse idee on iseenesest lihtne ja toimib paljudes Euroopa linnades autostumise vähendajana. Inimene võtab kesklinna piiril parklast ratta, sõidab sellega soovitud sihtkohta ja jätab siis kaherattalise lähimasse parklasse. Enam pole vaja parklatesse inimesi passima, rattalukustus- ja avamissüsteemid töötavad automaatselt ning tasumiseks on hulk võimalusi – alates mobiiltelefonist ja lõpetades pangakaardiga. Enamasti on vähemalt pool tundi sõiduaega üldse tasuta.