Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072

Klient kahtlustab autoteenindajaid seanaha vedamises

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tehnoülevaatuse kvaliteeti on autoomanikul raske kontrollida.
Tehnoülevaatuse kvaliteeti on autoomanikul raske kontrollida. Foto: SCANPIX

Mariine Autosse oma sõiduki tehnohooldusesse viinud mees pani kapoti alla salvestava kaamera, et töö kvaliteedis veenduda. Nüüd kahtlustab ta, et osa töid jäeti tegemata, kuigi arve nende eest esitati.

Mai lõpus pöördus Sergei Nikolajev Tallinnas asuva Subaru teeninduse Mariine Auto poole sooviga, et sõidukile tehtaks pärast 120 000 kilomeetri läbisõitmist tehnohooldus. Mees uuris enne, milliseid töid on selleks vaja teha ja kui kaua see aega võiks võtta. Firma esitas tööde nimekirja ja öeldi, et selleks kulub kaks tundi.

Seda, mis töökojas juhtus, sai näha omaniku poolt kapoti alla pandud ja salvestama sätitud videokaamera salvestiselt. Tuleb kohe öelda, et kaamera vaatenurk on piiratud ja toimuvat on näha vaid siis, kui kapott on avatud. Kui see on suletud, siis on salvestiselt kuulda vaid heli.

Tagasi üles