Päevatoimetaja:
Mai-Brit Jürman
Saada vihje

Rebane: strateegiline valimiskampaania on läbi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Keskerakonna kandidaadi Olga Ivanova valimisreklaam Tallinnas Tehnika-Endla ristmikul.
Keskerakonna kandidaadi Olga Ivanova valimisreklaam Tallinnas Tehnika-Endla ristmikul. Foto: Mihkel Maripuu

Kommunikatsiooniekspert Raul Rebase hinnangul on seekordsed valimisloosungid täiesti mõistlikud ja normaalsed, samas kinnitas ta, et strateegiline valimiskampaania on juba lõppenud.

«Reformierakonnal on normaalne loosung, kinnitavad enesekindlust, Keskerakond ähvardab ja nii edasi, need on mõistlikud ja normaalsed loosungid,» selgitas Rebane ETV saates «Kahekõne».

«On loomulik, et loosungid lähevad lühemaks,» nentis ta.

«Strateegiline valimiskampaania on tegelikult läbi, nüüd algab taktikaline kampaania, baassõnumid on kõik juba öeldud,» rõhutas ta.

«Hästi suure tähtsusega oli sotside 16. oktoobri positsioonimuudatus, septembrikuine Andrus Ansipi radikaalne seisukoht koostööst Edgar Savisaarega ja siis Vene raha skandaal detsembris,» loetles Rebane.

Vene taha skandaal pole Rebase sõnul seetõttu sugugi läbi saanud, et meedia seda vähem kajastama on hakanud. «Kontaktid ja kajastamise maht ei tähenda mõju, vene raha skandaal pole tegelikult vaibunud, inimestele on see oluline,» uskus ta.

«Mingi mobilisatsioon toimub valimistel seetõttu mõlemalt poolt ja see võib väga kõrge valimistest osaluse protsendi kaasa tuua,» leidis ta.

«Savisaar töötab väga hästi sihtgrupi suunas, aga väga raske on tal seekord suurt võitu saavutada. Kuskil on ta jälle teinud vea, sest juba 20 aastat pole ta peaminister olnud,» tõdes kommunikatsiooniekspert Raul Rebane.

Tagasi üles