Peking on välja kuulutanud konkursi, et leida PR-firma, kes aitaks parandada Hiina mainet rahvusvahelisel tasandil, vahendab Reuters.
Tellijale
Hiina plaanib maineparanduskampaaniat
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viis rahvusvahelist suhtekorraldusfirmat on võimaliku projekti tarbeks oma ideekavandid juba esitanud, nende seas ka 2008. aasta Pekingi olümpiamänge promonud Hill+Knowlton ning Weber Shandwick Worldwide. Kui toona oli probleemiks Tiibeti ülestõusu vägivaldne mahasurumine, mis päädis lõpuks protestimeelsete demonstratiivse kõrvalejäämisega tõrvikurongkäigust, siis nüüd on päevakorral kasvavad pinged Lõuna-Hiina meres ja siseriiklike teisitimõtlejate tagakiusamine. Kõik see jätab Hiinast rahvusvahelisel areenil üsna täbara mulje ning paljud Hiina firmad on juba kurtnud, et neile tehakse majandussektoris liiga.