Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Hiina plaanib maineparanduskampaaniat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Turist riietatuna Punase Armee sõduriks Mao Zedongi pildi ees.
Turist riietatuna Punase Armee sõduriks Mao Zedongi pildi ees. Foto: SCANPIX

Peking on välja kuulutanud konkursi, et leida PR-firma, kes aitaks parandada Hiina mainet rahvusvahelisel tasandil, vahendab Reuters.

Viis rahvusvahelist suhtekorraldusfirmat on võimaliku projekti tarbeks oma ideekavandid juba esitanud, nende seas ka 2008. aasta Pekingi olümpiamänge promonud Hill+Knowlton ning Weber Shandwick Worldwide. Kui toona oli probleemiks Tiibeti ülestõusu vägivaldne mahasurumine, mis päädis lõpuks protestimeelsete demonstratiivse kõrvalejäämisega tõrvikurongkäigust, siis nüüd on päevakorral kasvavad pinged Lõuna-Hiina meres ja siseriiklike teisitimõtlejate tagakiusamine. Kõik see jätab Hiinast rahvusvahelisel areenil üsna täbara mulje ning paljud Hiina firmad on juba kurtnud, et neile tehakse majandussektoris liiga.

Konkureerivad PR-firmad kohtusid Hiina Rahvusliku Infobüroo esindajatega eraviisilistel kohtumistel, kus neil paluti esineda ettekannetega Hiina kõige suuremate maineprobleemide kohta ning demonstreerida oma ekspertiisi uute meedialahenduste kasutamisel. Mainekujunduskonkursi tulemusi ei ole veel avalikustatud, samuti pole teada, kas oma kavandid esitas ka mõni Hiina firma.

Tagasi üles