Poes kaardiga makstes või kliendikaarti kasutades ei mõtle inimesed sageli, et nii loovutatakse poele info oma tarbimisharjumuste kohta. Poed on aga varmad sellist teavet enda huvides ära kasutama, põhjendadest käitumist vajadusega läheneda igale kliendile personaalselt.
Tellijale
Poed kasutavad ostjate andmeid turunduseks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kliendile personaalsete pakkumiste kasutuselevõtt on meie meelest juba hädavajalik, sest üldine suund ka toidukaubanduses on üha enam personaalsuse poole,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Juba mitu aastat teeb Rimi oma ostjatele suunatud sooduspakkumisi, mis koostatakse vastavalt eelnevale ostuajaloole. Batsi sõnul on personaalsete pakkumiste kasutamine klientide hulgas üha populaarsem.