«Kliendile personaalsete pakkumiste kasutuselevõtt on meie meelest juba hädavajalik, sest üldine suund ka toidukaubanduses on üha enam personaalsuse poole,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Juba mitu aastat teeb Rimi oma ostjatele suunatud sooduspakkumisi, mis koostatakse vastavalt eelnevale ostuajaloole. Batsi sõnul on personaalsete pakkumiste kasutamine klientide hulgas üha populaarsem.
«Kliendid ootavadki tänapäeval personaalset lähenemist ja soovivad, et pakkumiste ja uudiskirjade sisu oleks relevantne ja see peab konkreetselt neid huvitama,» selgitas Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats, miks nad saadavad Partnerkaardi omanikele personaalseid reklaame. Ta lisas, et pakkumised või soodushinnad kehtivad kõigile klientidele. «Küsimus on lihtsalt kommunikatsioonis, kuidas uudiskirja koostatakse,» selgitas Paats.