Päevatoimetaja:
Emilie Haljas
Saada vihje

Panga klient jäi kolmeks päevaks rahata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Nordea panga peakontor.
Nordea panga peakontor. Foto: TT News Agency / Scanpix

Nordea pangal esines möödunud nädalavahetusel ja esmaspäeval tehtud euromaksete laekumisel häireid. See puudutas küll väikest osa klientidest, ent kestis mõne puhul lausa mitu päeva.

«Nordea pangast nädalavahetusel tehtud ülekanne oli täna (eile – toim) kella 10 seisuga laekumata. Panga kodulehel seisab armetu vabandus,» kurjustas tarbijaportaali poole pöördunud lugeja. «Teatavasti on pangad maksete kättesaamisel ja sanktsioonide rakendamisel ise väga resoluutsed. Kas Nordea kavatseb kompenseerida tekitatud ebameeldivused? Mul on nende vigade tõttu käes kolmas päev ilma rahata.»

Nordea kommunikatsioonijuht tunnistas, et esmaspäeval tekkis panga maksesüsteemis tõepoolest häire, mis sai küll sama päeva lõunaks taas töökorda, aga väikese hulga klientide jaoks tähendas siiski pikemat makseviivitust. «Hiljemalt täna lõunaks peaks olema kogu intsident lahendatud,» ütles ta.

Kommunikatsioonijuht märkis, et kui klient on saanud panga süül kahju, siis see hüvitatakse. «Vaatame kõik kliendijuhtumid eraldiseisvalt üle ja tegutseme esimesel võimalusel,» lisas ta.

Tagasi üles