Päevatoimetaja:
Uwe Gnadenteich
+372 666 2071

Pärnu maantee äärde tuleb kaheksast majast koosnev büroolinnak

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urmas Seaver
Copy
Pärnu maantee 158 kinnistu ja selle lähiala, kuhu on planeeritud ridamisi uusi büroohooneid.
Pärnu maantee 158 kinnistu ja selle lähiala, kuhu on planeeritud ridamisi uusi büroohooneid. Foto: Lennart Rikk

Tallinna linnavalitsus kavatseb homsel istungil kehtestada Pärnu maantee äärsete alade detailplaneeringud, mis näevad ette uute 7-9 korruseliste ärimajade ehitamise.

«Tegemist on kiirelt areneva piirkonnaga, kus uusarenduste tulemusel tekib üks Tallinna uusi ärikeskusi,» ütles abilinnapea Taavi Aas Raepressi vahendusel. «Piirkond omab häid logistilisi ühendusi nii teiste linnaosade kui Tallinnast väljuvate magistraalidega.»

Pärnu maantee 158 kinnistu ja lähiala detailplaneering jagab 4,1 hektari suuruse ala kaheksaks ärimaa ja viieks transpordimaa krundiks, kuhu on võimalik rajada viis kuni seitsme korrusega ärihoonet, kaks kuni üheksa korrusega ärihoonet ning kuni kuue korrusega parkimismaja.

Uute hoonete ja raudtee vahele on jäetud ala, kuhu saaks tulevikus ehitada uue tee Tondi tänavast kuni Järve keskuseni.

Hallivanamehe tänava 4 ja 4a kinnistute detailplaneering näeb ette aga kuni üheksakorruselise äri- ja büroohoone rajamise.

Homsel linnavalitsuse istungil oleva eelnõu järgi tooksid uued hooned kaasa ligi 1400 auto lisandumise piirkonda ning planeeringu koostamisel analüüsiti ka võimalusi liikluskorralduse parandamiseks Pärnu maanteel ja selle lähiümbruses.

Eelnõu kohaselt aitaks piirkonnas liiklusvoogude kasvu ohjeldada sel moel, et pikendada trammiliiklust Järve Selverini. Üks võimalusi on selleks ehitada trammiliin Pärnu maantee keskele, mis aga tähendab, et tuleks likvideerida Saku tänava ja Järve tänava vahelises lõigus üks linnast väljuv sõidurada.

Märksõnad

Tagasi üles