Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Nutikellad ja aktiivsusmonitorid said lõpuks populaarseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TAG Heueri nutikell Connected näeb erinevalt paljude konkurentide pakutavast välja kui klassikaline käekell.
TAG Heueri nutikell Connected näeb erinevalt paljude konkurentide pakutavast välja kui klassikaline käekell. Foto: TAG Heuer

Kantavaid seadmeid, mille hulka loetakse nii nutikellad kui lihtsad aktiivsusmonitorid, saadab müügiedu. Uuringufirma IDC andmetel müüdi tänavu kolmandas kvartalis maailmas kokku 21 miljonit seadet – seda on koguni kolm korda rohkem kui mullu samal ajal.

Müügikasvus on suur roll taas Apple’il. Ettevõte müüs uuringufirma andmetel kõnealuses kvartalis 3,9 miljonit Apple Watchi ehk ettevõtte turuosa on ligi 19 protsenti. Eriti tähelepanuväärne on, et selline tulemus saavutati juba teises kvartalis pärast seadme müügile tulekut. Kantavate seadmete turuliider Apple’i ees on aga Fitbit, kes müüs kolmandas kvartalis 4,7 miljonit aktiivsusmonitori.

Tagasi üles