Paljudel ristmikel saab parempööret sooritava sõiduki juht rohelise tule veidi varem kui tema teele jääv jalakäija. Kas vastupidine olukord oleks aidanud ära hoida näiteks hiljutist traagilise lõpuga õnnetuse Tallinnas Vabaduse puiesteel?
Tellijale
Autod saavad rohelise tule jalakäijatest varem
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Miks ei võiks Vabaduse puiesteel olevas jalakäijate fooris süttida roheline tuli paar sekundit varem kui Valdeku tänaval parempööret ootavatele autodele? Kas 25. novembril Vabaduse puiestee vöötrajal surma saanud koolipoiss võinuks tänu natuke teistmoodi seadistatud foorile ellu jääda?