Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072

Mobiilside hanke teel peaaegu muidu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Riigihankeid uurides selgus, et tarbijad hangivad päris palju mobiiliteenuseid kahtlaselt kallilt, sest tegelikult teevad mobiilioperaatorid nii odavaid pakkumisi, et need peaks olema majanduslikult lausa võimatud.

Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) kuulutas augusti lõpus välja hanke kogu oma asutuse mobiilsidele kuni aastani 2018. Kasutajaid on neil 580, kellest igaüks helistab kuus kõikidesse võrkudesse keskmiselt 5,5 tundi ja saadab kuus SMSi, vahendas portaal Geenius.

Peale selle küsis RMK hankes endale tööajal personaalset kliendihaldurit, tasuta elektroonseid kõne- ja andmeside ning mobiilse parkimise aruandeid. Samuti peab operaator väljastama arved elektroonselt nende soovitud keskkonda. Teenuse hinnale ei või lisada mingeid lisatasusid nagu liitumistasu, kõnealustustasu, SIM-kaartide väljastamise või vahetamise tasu ega midagi muud säärast.

Tagasi üles