Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072

Fotod: Luite elanikud avaldasid kodutee sulgemise vastu meelt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Uwe Gnadenteich
Copy

Täna käisid Luite Seltsi elanikud veelkord abilinnapea Kalle Klandorfiga rääkimas, et ehk jäetakse Veerenni raudteeülesõit siiski lahti, kuid kohtumine lõppes tulemusteta.

Linnavalitsuses lasti inimestele juba varem kuuldud plaati sellest, et linnavalitsus tegelikult ei tahagi ülesõitu sulgeda, nemad olevat vaid tööde teostaja. Tegelikult on asi aga umbes 700 000 euro suuruses eurorahas, mille linn raudteeohutuse suurendamise eest endale saab.

Õnnetuste statistika näitab, et tegelikult on tõkkepuudega Veerenni ülesõit praegugi ohutu. Selle sulgemisel aga muutub Luite elanike ainus kesklinna viiv tee pooleteise kilomeetri võrra pikemaks.

Luite Seltsi juhatuse liikme Marius Metsa sõnul ütles Klandorf kõige tipuks, et selts olevat oma nõudmistega lootusetult hiljaks jäänud. Tegelikult hakkasid inimesed ülesõidu säilitamist nõudma juba kolm aastat tagasi ja kuna siis olid valimised ukse ees, lükkaski linnavalitsus ülesõidu sulgemise edasi. Nüüd aga jõudis eurorahade saamise viimane tähtaeg kätte ja läks ülegi. Selle peale aga pakkus majandus- ja kommunikatsiooniministeerium linnavalitsusele lahkelt ajapikendust, et nood ikka ülesõidu kinni pandud saaksid.

Täna toodi kohale betoonplokid, millega tänav ülesõidu juures peatselt suletakse. Ka Luite asumi ainus ühistranspordivahend, buss nr 16, sõidab homsest 1,5 kilomeetrit pikemal marsruudil.

Tänaõhtusel meeleavaldusel avaldasid inimesed ka kartust, et varem või hiljem hakkavad linnaisad ka busside kütusekulude pealt kokku hoidma ja nii võib Luite asum üldse ilma bussita jääda.

Mures inimesed kogunevad ülesõidu juurde meelt avaldama ka homme ja võib-olla veel järgnevatelgi päevadel.

Täna olid mõlemal pool ülesõitu küll keelumärgid väljas, kuid suurem osa autojuhte lihtsalt ignoreeris neid.

Tagasi üles