Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Maardu-Tallinna uute busside katsetused tõid reisijatele ebameeldivusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Temptransi buss.
Temptransi buss. Foto: Teet Malsroos

Temptrans AS katsetab Tallinna-Maardu liinidel hiljuti soetatud busse, mis reisijate sõnul on aeg-ajalt katki läinud ja neile seetõttu ebameeldivusi valmistanud; samad bussid hakkavad ametlikult sõitma 1. jaanuarist Maardu-Tallinna avalikul liinil nr 101.

Teisipäeva hommikul Maardu-Tallinn marsruudil jäi üks uutest bussidest politseiaia juures keset teed seisma ning ei käivitunud mitme minuti jooksul. Reisijate sõnul sõitis buss siiski Tornimäe peatusse, pärast mida ütles bussijuht, et see on lõpp-peatus. Reisijad ei avaldanud suurt pettumust, sest Tornimäe peatus asub vaid 200 meetri kaugusel Maardu liinide lõpp-peatusest. Küll aga polnud rahul Laikmaa peatuses ootajad, kes olid sunnitud minema koju Maardusse järgmise bussiga.

Teisipäevase intsidendi kohta ütles Temptrans AS juhatuse liige Aleksandr Denistšev, et nagu ka iga teine sõiduk lähevad ka bussid vahetevahel katki. «Näiteks lennukite puhul võib vanus olla vabalt 30 aastat ja see ei ole veel vana. Nii ka bussidega - seadusega on määratletud, et bussid ei tohi olla vanemad kui 15 aastat. Meie bussid mahuvad nendesse kriteeriumitesse, mida ei saa öelda näiteks iga Tallinna Autobussikoondise (TAK) bussi kohta - neile vist antud reeglid ei kehti,» lausus Denistšev.

«Hiljuti saime mitu uut lühikest valget bussi ning hetkel katsetame ja jälgime, kuidas nad Eesti teedel käituvad ja kas tulevad mingisugused rikked,» ütles Denistšev. Busside päritoluriiki Denistšev ei avalikustanud, kartes, et konkurendid saavad teada.

«Kuulujutud väidavad, et tegemist võib olla mingisuguste vanade Saksamaa või muu riigi bussidega, mida keegi ei taha ja meie justkui saame need odavalt ja värvime need üle. Me muidugi uuendame oma busside välimust ja sisu, kuid kindlasti pole tegemist vana kolaga, mida keegi ei taha - me ikka uurime, kas bussid on korralikud,» lisas ta.

ta.

Tagasi üles