/nginx/o/2015/08/04/4347821t1h9e47.jpg)
Tartumaal nelja noore inimese elu nõudnud liiklusõnnetuse puhul oli sõiduki kiirus sedavõrd suur, et ka kõige tänapäevasem turvavarustus poleks suutnud traagilisi tagajärgi ära hoida, hindas liiklusekspert Priit Lilleorg.
Tartumaal nelja noore inimese elu nõudnud liiklusõnnetuse puhul oli sõiduki kiirus sedavõrd suur, et ka kõige tänapäevasem turvavarustus poleks suutnud traagilisi tagajärgi ära hoida, hindas liiklusekspert Priit Lilleorg.
Tallinna Ülikooli Haapsalu kolledži õppejõud Lilleorg, kes loeb tudengitele ainekursust sõidukite aktiivsest ja passiivsest turvalisusest, rääkis Postimehele, et selles avariis osalenud autol ehk 17 aastat vanal Audi A6-l on passiivne turvavarustus tänapäeva tipptasemest küll veidi maas, kuid kiiruste kasvades ei mängi see ühel hetkel enam rolli. Kui valitud sõidukiirus on ebamõistlikult suur, ei päästa kinnitatud turvavööd, turvapatjade arv ega kui tahes täiuslik turvakere, toonitas ta.