Keila-Valkse riigimaantee lõigul 24,9 – 29,5 km tehakse alates esmaspäevast suuremahulisi ehitustöid, mille käigus rajatakse vana silla asemele kaks uut silda ja rekonstrueeritakse maanteed.
Keila-Valkse lõigul algavad suuremahulised teetööd
Asfalteerimistööde lõpp põhimaantee osas on planeeritud 14. augustiks. Selleks tähtajaks peaksid suuremamahulised liiklust takistavad tööd maantee osas lõppema. Teise silla ehitus jätkub, kuid kuna seda tehakse olemasoleva silla kõrval, ei sega see liiklust.
Alates 27. juulist on ehitaja planeerinud stabiliseerimistööde teostamise, mis muu hulgas hõlmab tsemendi laotamist teele.
Töölõigud on tähistatud liikluskorraldusvahenditega ning liiklus on suunatud kõrvalradadele. Liiklejatelt oodatakse liikluskorralduse jälgimist ning värskelt laotatud tsemendile sõitmise vältimist, kuna tsement võib niiskele sõidukile kinni jääda ning selle hilisem eemaldamine võib osutuda keeruliseks.
Stabiliseerimistööd on planeeritud teostada kolme tööpäevaga. Pärast stabiliseerimistöid on objektile planeeritud nädalane tehnoloogilisest vajadusest tingitud paus, seejärel jätkuvad sõidutee asfalteerimistööd.
Tööd toimuvad suure liiklussagedusega lõigul, kus on väga suur raskeliikluse osakaal. Tahes-tahtmata tekitavad sellises mahus ehitustööd liikluses ummikuid, eriti tipptundide ajal. Olukorra muudab keerulisemaks asjaolu, et tee ühendab Keila jõe ühte poolt teisega ning võimalikud ümbersõiduteed asuvad mõnevõrra kaugemal.
Võimalikud ümbersõidud sõiduautodele on Ääsmäe kaudu mööda Keila - Ääsmäe maanteed ning läbi Keila-Joa mööda Keila - Keila-Joa maanteed.
Töövõtja on Nordecon AS, omanikujärelevalvet teostab Sweco EST OÜ. Projektijuht Martti Lilleste Maanteeametist.