Ajalehtede liidu juhi Mart Raudsaare sõnul on viimastel päevadel üles kerkinud skandaal uudiste võimaliku müüdavuse kohta tekkinud termini valest kasutamisest.
Raudsaar: uudiste müüdavuse jutt tekkis arusaamatusest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudsaar rääkis ERR Uudistele, et reklaaminiinimesed kasutavad omavahelises suhtluses mõistet «uudisnupp» teises tähenduses kui laiem avalikkus.
«Täiesti kindel on see, et Eesti suuremad lehed ei müü uudiseid,» kinnitas Raudsaar.
Elustiiliajakirjade osas ei kiirustanud ta aga peidetud reklaami esinemist ümber lükkama ning ütles, et ootaks ajakirjade toimetustelt rohkem toodete testimisi.
Diskussioon uudiste müüdavuse üle sai alguse sellest, kui Ajakirjade Kirjastuse kodulehel leiti reklaami hinnakirjast, et soovi korral on võimalik osta kirjastusse kuuluvates väljaannetes ka «uudisnuppe».