Hoopis teine lugu on ülejäänud tänavaga, mille remondiks korraldas riigihanke Tallinna kommunaalamet. «Kahjuks võib tõepoolest minna nii, et sel aastal tagatakse Majaka tänaval liikumisvõimalus trammidele ja bussidele, autod aga sinna veel ei pääse,» möönis kommunaalameti juhataja Ain Valdmann.
Tema sõnul oleneb kõik sellest, missuguseks kujuneb tänavune sügis. «Kui on soe ja kuiv sügis, siis pikeneb ka teetööde hooaeg ja heal juhul võib Majaka tänava ka täitsa valmis saada,» arvas Valdmann. «Aga seal on üsna mitmesuguseid trasse, millega tegelemine võtab aega, ja praegu ma pigem usun, et viimase asfaldikihi saame alles kevadel maha panna.»
Põhjus, miks töödega valmis ei saada, on väga lihtne – projekteerimise riigihanke võitnud Leedu firma UAB Kelprojektas jättis lihtsalt oma töö tegemata.
«Ilmselt sellepärast, et neil ei jätkunud inimesi. Alguses oli neil paar siinset inimest palgal, hiljem vaid üks. Ja lõpuks loobus ka tema sellest asjast. Ma olen aru saanud, et ka maanteeametil oli selle firmaga enam-vähem samasugune probleem,» ütles Valdmann.
Postimees kirjutas 3. juulil sellest, kuidas kohalikud elanikud leidsid kolossaalse arvutusvea dokumendis, mille alusel langetas vabariigi valitsus Rail Balticu trassivaliku otsuseid. Vigaste arvutuste autoriks oli jällegi UAB Kelprojektas.
Firma Eesti-poolne projektijuht oli Marek Rannala, kes püüdis Majaka tänava lepingut täita, kuni kevadel oli lõpuks selge, et projekteerimistöödega ei ole kuidagi võimalik valmis saada, ning ta lahkus ettevõttest.