Ent soolamüügiga Reiljani ärilised ettevõtmised veel ei lõppe. Sama soolamüügi firma alt ongi ta tegelikult püsti pannud väikese veebipoe, kust esialgu saab küll tellida vaid naiste riideid ja iluasjakesi. Nagu näiteks öökulli pilguga käevõru, mille «Radar» endale hangib.
Küsime Eesti E-kaubanduse liidu ühelt juhtivliikmelt Henrik Aavikult, kuivõrd tihe konkurents veebimüügi turul Eestis on? «Eesti veebikaubandus täna ei ole väga konkurentsitihe. Eestis on umbes 2500-3000 veebipoodi, kuid enamus neist on väikesed,» räägib Aavik.
See tähendab, et suured otsivad pigem endale kaubanduspinda ja Aaviku sõnul on selles oma loogika. Esiteks on inimeste usaldus reaalse poe osas suurem ja veebikaupluse vastu peab seda alles tekitama. Teine asi on aga see, et veebipoe kulud on laias laastus samad – vaja on maksesüsteeme, logistikat, ladu jm. Kokkuhoid tuleb kaubanduskeskuse pinna rendist, kuid Aaviku sõnul saab seda renti käsitleda hoopis turunduskuluna. «Kui Solarise esimesel korrusel on umbkaudu seal 35 000 külastajat päevas, siis väga keeruline on teha endale internetis poodi, kus käib 35 000 külastajat päevas ukse eest mööda,» selgitab ta.
Me ei tea täpselt, kui palju külastatakse päevas praegu Reiljani veebipoodi, aga nagu Reiljani äripartner Kaupo Kõverjalg meile telefonis nendib - ega see äri neil hetkel päriselt käima polegi läinud. Selline proovimise asi.
Ka Aavik kiikas korra Myofferi veebipoe lehele. «Ma vaatasin seda lehte – see oli väikene pood, kus enamus valdkondi olid toodetest tühjad, oli vabavaraline pood. Aga üks reegel e-kaubanduses kindlasti kehtib – ükskõik, kui halb veebipood ka on, ta müüb paremini, kui veebipoe puudumine,» ütleb ta.
Räägime kokkulepitud ajal uuesti telefoni teel ka Villu Reiljani endaga. Ta soovib meile kõike paremat meie töös, kuid ütleb, et intervjuud ta siiski anda ei soovi. «Tahaks rahu. Võib-olla paari-kolme aasta pärast räägin, eks ole,» ütleb ta.