Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Uusi praame asendavad veteranid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eilehommikune autode järjekord Kuivastus Muhumaa pardale polnud pikkuse poolest võrreldav nendega, mis kujunesid päeval ja õhtul. Siis ulatusid need väidetavalt viie-kuue kilomeetrini.
Eilehommikune autode järjekord Kuivastus Muhumaa pardale polnud pikkuse poolest võrreldav nendega, mis kujunesid päeval ja õhtul. Siis ulatusid need väidetavalt viie-kuue kilomeetrini. Foto: Erik Prozes

Regula kasutuselevõtt Virtsu-Kuivastu liinil tekitas nädalavahetusel lisaks ülipikkadele järjekordadele reisijates ka nördimust. 1971. aastal ehitatud alus ootab endale Kreekast seltsiks parvlaeva Ionas, mis vanuse poolest kuulub samuti seenioride kilda.

Üks kahest mandri ja Muhumaa vahel sõitvast parvlaevast, 2010. aastast seilav Saaremaa oli eile teist päeva hooldustöödel, selle asemel teenindas liiklejaid Regula. Võrreldes Saaremaaga mahutab see tunduvalt vähem sõidukeid, seetõttu tekkisid ka pikad praamijärjekorrad.

«Eks laevad ole sellised, nagu nad on – üks väiksem, teine suurem. Eks see kõik mõjutab,» ütles eile õhtupoolikul üks anonüümsust palunud Kuivastu kaitöötaja, kuid lisas, et kõik inimesed saavad ikka üle veetud.

Tagasi üles